tel.: +420 722 666 999
napsat zprávu >
Mobilní chiptuning
CHIPTUNING U VÁS DOMA, V PRÁCI
Pro ty z Vás, pro které je návštěva naší provozovny časově příliš náročná nebo je pro Vás cesta do Prahy příliš dlouhá, jsme připravili možnost tvz. mobilního chiptuningu.
Termín i místo úpravy domluvíme dle Vašich možností telefonicky.
Jak úprava probíhá:
- vyškolený technik přijede ve sjednaný čas na sjednané místo
- provede podrobnou diagnostiku vozu včetně jízdní zkoušky a na základě vyhodnocení stavu vozu doporučí/nedoporučí provedení úpravy
- následně vyčte z řídící jednotky motoru aktuální kalibraci (software)
- zašifrovanou kalibraci odešle na centrálu
- na základě informací od technika a objednané varianty tuningu provede softwarový inženýr
- úpravu a změnu parametrů dat řídící jednotky motoru
- nová, zašifrovaná kalibrace je odeslána technikovi v terénu, který ji nahraje do řídící jednotky, provede jízdní zkoušku a kontrolu funkčnosti
- zákazník provede testovací jízdu a obdrží certifikát o provedené úpravě
Další informace:
- na úpravu se vztahují stejné záruky, jako na úpravu provedenou přímo na provozovně
- mobilního chiptuning lze provést pro všechny varianty z naší nabídky s výjimkou verze Atest – součástí tohoto programu jsou další měření na zařízeních, schválených k tomuto účelu ministerstvem dopravy (válcová zkušebna, emisní stanice atd
- součástí mobilního chiptuningu není měření výkonu na válcové zkušebně.
- cena úpravy se nijak nenavyšuje, je stejná jako cena úpravy na provozovně.
- časová náročnost úpravy se pohybuje v závislosti na typu vozidla v rozmezí jedné až dvou hodin.
- u malé skupiny vozů nelze provést úpravu mobilně – při úpravě je nutné demontáž řídící
- jednotky motoru a komunikace s procesorem napřímo, nikoli přes diagnostickou zásuvku – o možnosti úpravy pro Váš vůz Vás budete informovat telefonicky
- pokud úprava vozu z naší strany nebude z nějakého důvodu možná, nejsou zákazníkovy
- účtovány žádné poplatky
- předpokladem pro bezproblémové provedení úpravy je především dobrá kondice vozu (nezáleží ani tak na najetých kilometrech, jako na celkovém stavu motoru) – vůz by neměl vykazovat žádné poruchy, propady výkonu, nouzové režimy atd.
