CHIPTUNING U VÁS DOMA, V PRÁCI

 

Pro ty z Vás, pro které je návštěva naší provozovny časově příliš náročná nebo je pro Vás cesta do Prahy příliš dlouhá, jsme připravili možnost tvz. mobilního chiptuningu.

Termín i místo úpravy domluvíme dle Vašich možností telefonicky.

 

Jak úprava probíhá:

  • vyškolený technik přijede ve sjednaný čas na sjednané místo
  • provede podrobnou diagnostiku vozu včetně jízdní zkoušky a na základě vyhodnocení stavu vozu doporučí/nedoporučí provedení úpravy
  • následně vyčte z řídící jednotky motoru aktuální kalibraci (software)
  • zašifrovanou kalibraci odešle na centrálu
  • na základě informací od technika a objednané varianty tuningu provede softwarový inženýr
  • úpravu a změnu parametrů dat řídící jednotky motoru
  • nová, zašifrovaná kalibrace je odeslána technikovi v terénu, který ji nahraje do řídící jednotky, provede jízdní zkoušku a kontrolu funkčnosti
  • zákazník provede testovací jízdu a obdrží certifikát o provedené úpravě

 

Další informace:

  • na úpravu se vztahují stejné záruky, jako na úpravu provedenou přímo na provozovně
  • mobilního chiptuning lze provést pro všechny varianty z naší nabídky s výjimkou verze Atest  – součástí tohoto programu jsou další měření na zařízeních, schválených k tomuto účelu ministerstvem dopravy (válcová zkušebna, emisní stanice atd
  • součástí mobilního chiptuningu není měření výkonu na válcové zkušebně.
  • cena úpravy se nijak nenavyšuje, je stejná jako cena úpravy na provozovně.
  • časová náročnost úpravy se pohybuje v závislosti na typu vozidla v rozmezí jedné až dvou hodin.
  • u malé skupiny vozů nelze provést úpravu mobilně – při úpravě je nutné demontáž řídící
  • jednotky motoru a komunikace s procesorem napřímo, nikoli přes diagnostickou zásuvku – o možnosti úpravy pro Váš vůz Vás budete informovat telefonicky
  • pokud úprava vozu z naší strany nebude z nějakého důvodu možná, nejsou zákazníkovy
  • účtovány žádné poplatky
  • předpokladem pro bezproblémové provedení úpravy je především dobrá kondice vozu (nezáleží ani tak na najetých kilometrech, jako na celkovém stavu motoru) – vůz by neměl vykazovat žádné poruchy, propady výkonu, nouzové režimy atd.